خانواده بزرگ مجموعه توانمند

خانواده بزرگ مجموعه توانمند

تو نیرو و قدرت تحول زندگی خودت رو را داری

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس


بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

عکس استر هیکس

استر هیکس (Esther Hicks)، سخنران انگیزشی و الهام‌بخش و همچنین نویسنده‌ای توانا در زمینۀ قانون جذب و موفقیت است.

شاید خیلی از مردم جهان نام استر را به خاطر اشاعه‌ی درست قانون جذب از سالهای ۱۹۸۷ در زیرزمین منزل خودش به یاد داشته باشند و او اولین نفری بود که به همراه جری قانون جذب را در جهان در آن سال‌ها گسترش داد و مردم جهان را با نام آن آشنا کرد. تلاش استر و جری در این سال‌ها باعث ظهور فیلمی بسیار پر فروش در جهان به نام «راز» شده است. فیلم راز توسط نویسنده‌ای به نام راندابرن مهیا شد و در پشت این فیلم اندیشه‌های استر و جری نهفته بود.

 

استر هیکس(ویوِر)
Jerry-EstherHicks-2007.JPG

 

جری هیکس که در نوجوانی‌اش خجالتی و کمرو بود با دختر همسایه‌اش (استر) ملاقات می‌کند و بعدها با همدیگر ازدواج می‌کنند. جری توسط کتاب ناپلئون هیل (بیندیشید و ثروتمند شوید) در زمینه ثروت ذهنش درگیر می‌شود و در طی مطالعه‌ی این کتاب درک می‌کند که ناپلئون هیل از رازی در کتاب صحبت می‌کند. او به دنبال دست نوشته‌های هیل به جستجو مشغول می‌شود تا اینکه متوجه می‌شود این کتاب برخی مطالبش حذف شده است. هیل در ۷۸ سالگی‌اش کتابی به نام «بیندیشید و با آرامش ثروتمند شوید» را روانه بازار کرده بود و در ۸۰ سالگی کتاب پر فروش دوران نوجوانی‌اش (بیندیشید و ثروتمند شوید) را بازنویسی می‌کند که هیچگاه در جهان منتشر نمی‌شود. اما دست نوشته‌های او را باب پراکتور و جری هیکس مورد بررسی قرار می‌دهند و آن راز را برملا می‌کنند اما دیگر دیر شده بود زیرا فیلم راز هم دست‌خوش حذفیات و تغییراتی قرار گرفته بود و برخی از سکانس‌های آن که بعدا مشخص شد حذف شده بودند.

کتاب بخواهید تا به شما داده شود به قلم استر هیکس و جری هیکس، راه‌حلی است برای آنچه که می‌خواهید باشید، برای آن طور که می‌خواهید زندگی کنید. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه کاری که خوب است را انجام دهید، یا از کاری که ناخوشایند است دوری بجویید. تنها کافیست 22 راهکار عملی این اثر را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.

آیا در پی شغل مورد علاقه‌تان هستید؟ یا به دنبال همسری مناسب؟ اگر خواهان آن هستید تا همه‌ی این موارد را داشته باشید، استر هیکس (Esther Hicks) و جری هیکس (Jerry Hicks) در کتاب بخواهید تا به شما داده شود (Ask and It Is Given) راه رسیدن به آن‌ها را به شما آموزش خواهند داد.

اثری که اکنون در دست دارید، قوی‌ترین آموزه‌های این کره‌ی خاکی را در دل خود نهفته دارد. این کتاب مکملی از آموزه‌های آبراهام و نوارهای ضبط ‌شده‌ی استر و جری هیکس در طول 18 سال اخیر است. شما با مطالعه‌ی این کتاب متوجه خواهید شد چگونه روی افکار خود تسلط داشته باشید. از طرف دیگر، یاد خواهید گرفت که چگونه به ندای درون خود گوش فرا دهید و سرنوشت‌تان را خودتان بسازید.

زندگی را راحت بگیرید . در جامعه شما رسم بر اين شده است که همه چیز را جدی بگیريد و زندگی را همانند میدان جنگی بدانید که بايد از آن جان سالم به در ببريد .اين چنین نیست .زندگی نمايشی است که نبايد زياد جدی گرفته شود، دلیل اصلی اين موضوع اين است که عمر شما در آن کره خاکی کوتاه است .پس بسیار نابخردانه است که در اين فرصت اندوه و افسردگی کنید .آرزوی ، کوتاهی که در اختیار داريد بخواهید همواره احساس غم ما برای شما اين است که ستايش گر و شکرگزار زندگی باشید .شاد زندگی کنید .آرزو داريم که تمام موجودات، مخصوصاً خودتان را دوست بداريد .ما شاهد تولد، زندگی و رشد شما هستیم و به معنای واقعی به شما عشق می ورزيم.

کتاب بخواهید تا به شما داده شود زندگی شما و درک شما از این زندگی را تغییر خواهد داد.


مبلغ قابل پرداخت 15,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 73

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

2022 © تمامی حقوق این سایت متعلق به مجموعه توانمند است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما